top of page

Majutusteenindus
Meeskonna tunnetus majutusasutuses võtab aega, sest kohanemise protsess uue maja, olude, kaaskolleegide ning uue juhataja usalduse võitmise ning käitumismustrite mõistmine on pika-ajalised protsessid, mida ei saa vahele jätta, ning millega kiirustades võite omale tekitada aastatepikkuse ebastabiilsuse, teadamata selle tegelikke põhjuseid. Selles videokoolituses toome sinunu toimivad praktikad, mis aitavad sul:
-
Mõista meeskonna olulisust majutusasutuses
-
Kuluefektiivne meeskonnatöö
-
Kuidas tasuta asjad aitavad sul raha säästa
-
Kuidas juhtimine motiveerib sinu külalisi kulutama'
-
Juhtida lisamüüki - ehk mida usub sinu töötaja
-
Välja selgitada meeskonna toimimise põhitõed
-
Komplekteerida hotelli löögirühm
-
Olla toeks oma inimestele
-
Teha vähema ajaga rohkem

bottom of page